Retourneren

Wij hopen uiteraard dat je tevreden bent met je aankoop. Maar is de aankoop niet zoals verwacht of wil je dit toch liever ruilen voor iets anders? dat kan uiteraard bij ons.

Bij Lean Angle heb je 14 dagen bedenktijd en kun je zonder gedoe altijd ruilen of je geld terugkrijgen. Dit uiteraard als de producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking terugkomen.

Uitzonderingen
Producten die speciaal voor u zijn gemaakt, “op bestelling”, kunnen wij niet zomaar terugnemen. De status staat altijd vermeld bij het product. Bij vragen kunt u een e-mail sturen naar: retour@leanangle.nl

Hoe werkt het retourproces?
Wanneer u iets wilt retourneren dient u de volgende stappen te doorlopen. Als dit niet geretouneerd wordt volgens het volgende stappenplan kan dit langer duren.

  1. Retour aangeven via de mail
  2. pakket retour versturen met factuur
  3. geld terug, tegoed of ruilen.

Stap 1

Stuur een e-mail naar retour@leanangle.nl met de reden van retour en eventueel ondersteunende foto’s.


Stap 2

Indien de retour wordt goedgekeurd, verpak de retourneerde producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking in een stevige verzenddoos.

Stuur uw retour op naar ons adres:
Lean Angle Products
Atoomweg 6B
9743 AK, Groningen

Wij adviseren dit aangetekend te doen aangezien wij niet garant kunnen staan voor de post vervoerder!
De retourkosten zijn voor eigen rekening mits anders overeengekomen! (Defect of verkeerde levering)

Stap 3
Wij streven ernaar om uw retour binnen 3 werkdagen te behandelen. Wij zullen zorgdragen voor de gekozen retouractie. U krijgt van ons bericht als uw retour is behandeld.

Foutieve levering
Ook wij kunnen een foutje maken! Mocht dit het geval zijn? Dan kunt u het beste een email sturen naar: info@leanangle.nl.
Zodoende zullen wij u de snelste en best mogelijke optie bieden voor een snelle afronding van de fout! Zonder extra kosten voor u.

Gebruik in het onderwerp van de mail altijd uw ordernummer en stuur een foto mee van de factuur + foutief geleverde product.

Defecten 
Mocht er een product defect zijn, dan zorgen wij direct voor de juiste oplossing! Heeft u zelf per ongeluk een product defect gemaakt en zoek je een vervangt product, dan denken we zeker met u mee!

U kunt het beste een email sturen naar: info@leanangle.nl

Gebruik in het onderwerp van de mail altijd uw ordernummer en stuur een foto mee van het defect (indien mogelijk) samen met een korte beschrijving van het probleem.

Let op: Wij hanteren een ander retourbeleid met elektrische producten. Als u een elektronisch product wilt retourneren wegens een defect vragen wij u eerst contact op te nemen met ons. Het product kan namelijk niet werken door het verkeerd aansluiten of hierdoor defect zijn gegaan. Wij zullen kijken of hier dan een passende oplossing voor is. Mocht het product defect geleverd zijn mag deze uiteraard geretourneerd worden.

Vergoeding
producten die ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking terugkomen worden voor 100% vergoed.
Wanneer dit niet het geval is kunnen wij slechts 75% van het aankoopbedrag crediteren.
Onderdelen die u op uw motor gemonteerd heeft en toch vanaf ziet worden met 50% vergoed.
Gebruikte slijtdelen voor uw motorfiets waar u niet tevreden over bent worden 0% vergoed 

 

100%:  Compleet in originele staat en verpakking

75%: Incompleet, zonder verpakking, beschadigd, vies

50%: Gemonteerde onderdelen

0%: Gebruikte slijtonderdelen